Странице

Translate

субота, 28. септембар 2013.

KORAK 7 - ELEKTRONSKA PRODAVNICA (ECA)

ECA KORAK 7  Master resell rights 
(kako do novih artikala za elektronsku prodavnicu i gde ih naći?)

Ovo je pitanje koje obično postavlja većina nas, i pošto nema pravog odgovora, skoro svi odustaju, uz konstataciju "ma nemam ja šta da prodajem".

Slično sam i ja mislio do samo pre tri meseca. Zato sam u mojoj elektronskoj prodavnici, kada sam počeo, prvo i postavio fizičke proizvode, koji su i dalje u ponudi
pogledajte ( https://www.tripleclicks.com/detail.php?item=230666 i https://www.tripleclicks.com/detail.php?item=231371 ).

Baš sam se namučio sa njima, podešavao i veličine, i boje, i zemlju gde može da se prodaje, i troškove isporuke. I znate koiko sam do sada ovih proizvoda prodao u elektronskoj prodavnici. 
Nula.

Pošto se ovi proizvodi prodaju samo  u Srbiji, a u Srbiji je elektronska trgovina u povoju, rezultat uopšte nije iznenađujući. Znači džaba smo krečili.
Ali pošto je Triplecliks digitalna prodavnica, tu najveći deo proizvoda i jeste digitalan. 
I opet isto pitanje, gde naći te proizvode?

Kako sam ja došao do rešenja, 
pa da ga podelim sa vama.

Gledajući ECA mog sponzora Miloša Somborca, a želeći da mu se zahvalim za pomoć koju mi je do tada pružio u radu u SFI, rešio sam da kupim neku knjigu od njega koja košta 1$ (inače sam već pre toga kupio nekoliko knjiga za 1 TC, onako od nekih ECA, čak se ni ne sećam od kojih, čisto da osetim kako funkcioniše kupovina u Tripleclicks-u). 
Naravno, da biste kupili za 1$, morate imati Internet karticu, ali to se može dobiti u skoro svakoj banci vrlo brzo.
Evo orginalnog linka za ECA shop  Internet sales with best prices
 ( https://www.tripleclicks.com/ECA/ECAMyStore.php?id=14953 )
gde sam pronašao  knjigu  koja mi se učinila jako zanimljivom za učenje Internet tehnika.
Rapid Online Advertising - gain maximum exposure for your products and services
Evo orginalnog linka za knjigu (ECA gde sam ja kupio knjigu) :
https://www.tripleclicks.com/detail.php?item=240603&tab=reviews

mogu da kažem da sam se pomučio dok sam je našao, jer se nalazi na 15 strani, pošto on u ponudi ima skoro 200 različitih artikala.
Kada mi je poslao knjigu, u pratećem tekstu je napisao da knjiga ima Master Resaler Rights i dao mi link na Wikipediji http://en.wikipedia.org/wiki/Resell_rights

Tada sam video da postoji cela jedna grana koja se bavi ovom problematikom, pa sam se i ja uključio u to. Naravno da sam odmah postavio knjigu u moj ECA shop da je prodajem. 
I pogledajte ovo, Miloš do sada, ima samo tu jednu prodaju, i to baš meni, a ja imam 4 prodaje, a trenutno imam 2 ocene, jer ostale dve nisu još došle na ocenjivanje (kad budete gledali možda će ih biti više, jer su ovo direktni linkovi)
https://www.tripleclicks.com/detail.php?item=254652&tab=reviews 
Znači jednom sam kupio, platio 1$, a do sada prodao 4 puta po 1$. Moja zarada prilikom prodaje ove knjige je 0.7$. To znači da sam na ovoj knjizi zaradio 1.8$ = (4x0.7- 1.00). A nadam se da će bit i još, jer knjiga je odlična, i stvarno je preporučujem. (I dok ovo pišem, ali bukvalno, javio mi se Indijac, koji je video moju prodavnicu, i moli me da mu preporučim MRR knjige koje bi on stavio u svoju prodavnicu. Svakako je medju njima i ova Miloševa, pa se broj povećao na 5.) Interent je ćudo

Pokušaću najkraće u vezi Master Resell Rights
Znači to je kupovina robe za dalju prodaju, kao i kod fizičke robe.
Samo za razliku od fizičke robe, kad prodate digitalni proizvod, vi u stvari prodate kopiju, a vama ostane original, ili ako hoćete može i obrnuto, jer sve su originali.
E sad, da bi to bilo legalno, potrebno je da imate potvrdu ili certifikat od autora ili vlasnika digitalnog proizvoda da možete taj proizvod da prodajete, to jest da ste ga kupili ili dobili sa pravom dalje prodaje (Master Resell Rights).  
Tu  ima raznih varijacija, ali nećemo o tome sada, ipak je ovo prvo upoznavanje sa ovom oblasti.

Na isti način može se kupovati i prodavati i software, audio i video materijal i još dosta toga. Bitno je da ste vi ili neko vaš autor tog proizvoda, ili da ste kupili od nekog ko je od autora dobio MRR prava.
Tako sam ja nabavio jedan vrlo simpatičan software za pravljenje Master Resell Rights certififikata, koji je i sam Master Resell Rights
Ako ste autor, ili hoćete to da postanete, ovaj software može da vam bude od velike koristi, a ako pored toga imate i svoju Elektronsku prodavnicu, svakako je dobro ga imati. 
Software će vrlo brzo biti na ECA Lutra (Vidra) fast solution po vrlo pristupačnoj ceni, pa ga potražite na  https://www.tripleclicks.com/ECA/ECAMyStore.php?id=15450&t=newest

I evo, odjednom vam se otvorilo na stotine ili hiljade proizvoda koje možete nabaviti i prodavati u vašoj ECA, sa svim pravima prodaje. Ove prozvode imate na Tripleclicks-u, u mnogim ECA kao sto je moja ili Miloševa, ali i van, kod mnogih Resellera.

Takođe, za one koji mogu i žele da se bave pisanjem, ili proizvodnjom drugih digitalnih proizvoda, otvara se mogućnost prodaje njihovih proizvoda putem ovog vida prodaje, koji je vrlo stimulativan za prodavce, a vrlo dobar i za kupce i za proizvođače, jer uvodi red u prodaju. 

Napravite proizvod, odredite cenu, napravite Certifikat, i nudite ga Elektronskim prodavnicama za dalju prodaju. Certifikatom možete definisati koje su obaveze prodavca, i koju vrstu prava on dobija kupovinom vašeg digitalnog proizvoda.

I umesto da besomučno klikćete na crvene tabove, ili jurite PSA koji neće ni da krenu od nule, bavite se kreativnim radom, pronađite za sebe način da zaradite radeći ono što znate.

Recimo, ako bi neko ponudio video uputstvo za vezivanje kravate u svojoj elektronskoj prodavnici, ali da bude dobro i korisno, to jest kvalitetno, i ponudio mi to, ja bih ga prvi kupio za 1$, a gratis mogu da očekujem VP i možda 1 TC. I naravno da bude MRR, da mogu i ja dalje da ga prodajem.

A naravno da ono na čemu mislim da zaradim nešto, treba i da platim. Jer besplatnog ručka nema. To smo se mi u Srbiji već odavno uverili. 
Tako da ono što dobijete besplatno, obično i toliko vredi, ili je samo dobar reklamni poziv za nešto što treba da platite. Ili se naplaćuje na drugi način.  
Ali ja tu ne vidim ništa loše. 
BIZNIS JE BIZNIS.

I na kraju, evo kako izgleda digitlni Certifikat za jedno moje uputstvo za BT365 Traffic Exchanger, koje dobijate ako kupite to uputstvo, i sa kojim ga možete dalje distribuirati.



Pa uključite vijuge, i pokušajte da vrlo brzo i vi imate vaš digitalni proizvod koji će imati ovakav certifikat i koji bi Elektronske prodavnice poželele da imaju u svojoj ponudi!

A ako do sada niste postali član SFI ili Tripleclicks-a, vratite se na KORAK 1 i učinite to.
I vodite računa koga ćete da izaberete za sponsora, jer je to jedna od bitnih stvari vašeg daljeg rada.
Link je 

Sa poštovanjem,
Dragan Vićovac, dipl. ing


ili se pridružite grupi:
https://www.facebook.com/groups/elektronskatrgovina  



2 коментара:

  1. Odlicno opisano! Proizvodi sjajni, cene prilagodjene!

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka čast! Učenik je prevazišao učitelja :-)
    Zaista dobro ovo radiš!

    Želim ovim putem da pohvalim mog PSA Dragan Vićovac što se toliko trudi oko TripleClicksa (TC). Zahvaljujući njemu sam se više i sam angažovao oko TC i mog ECA shopa. Priznajem da sam neko vreme mnogo veću pažnju poklanjao SFI-ju, t.j. zapostavio TripleClicks, što ne treba činiti jer se izvor prihoda zapravo i nalazi na Tripleu. Od kada me Dragan motiviše, ja redovno oglašavam moj ECA shop i svakodnevno ostvarim minimum bar jednu digitalnu prodaju. Hvala veliko Dragane Vićovac!

    ОдговориИзбриши