Странице

Translate

уторак, 4. јун 2013.

KАКО ДО ЕЛЕКТРОНСКЕ ПРОДАВНИЦЕ

"Електронска продавница", као и свака друга продавница, мора да испуњава нека правила да би радила.
1. Потребно је да физички већ постоји "обична" продавница, у коју купци могу доћи, где могу да позову, а у неким случајевима и да преузму робу. У току рада "обичне" продавнице је потребно омогућити да се комуницира и са "виртуелним" купцима. Такође је добро да у у продавници физички постоје производи који се нуде у "електронској" продавници. Могуће је да "електронска продавница" нема своју "обичну" продавницу, али је то само за ограничене врсте робе, и може да изазове неповерење код купаца.
2. Потребно је особље "електронске продавнице" - то су особе које воде рачуна о добром раду продавнице - одабир робе која је у понуди, постављање квалитетних слика робе, постављање детаљних описа робе, одређивање цена, стална провера поруџбина, комуникација са купцима и потврда наруџбина, испорука робе, комуникација са добављачима око расположивости робе, коришћење свих могућности апликације за "интернет продавницу"
3. Маркетинг - можда и најважнији део рада "електронске продавнице" - обезбеђивање да се и продавница и производи у њој виде на тржишту. Прво је потребно дефинисати стратегију и опсег наступа (локално, национално, интернационално), а на основу тога и механизме промоције и придобијање купаца.
Свакако, ако је жеља да тржиште буде превасходно локално, користимо традиционалне методе придобијања купаца - летци, огласи, СМС поруке, усмене информације и директни контакти, промоције, акције.
Али чак и у овом сегменту, не треба занемарити друштвене мреже, нарочито оне локалног типа, преко којих је могуће упознати већи број потенцијалних корисника.

КОЈЕ ПРОИЗВОДЕ ОДАБРАТИ ЗА ПРОДАЈУ У "ИНТЕРНЕТ ПРОДАВНИЦИ"?
Ово питање је врло битно, јер од њега зависи да ли ће продавница уопште почети да ради.
Свакако да нећемо имати много наруџбина, ако нудимо производе које има свако, а поред тога са ценом нисмо конкурентни. Зато је врло битно изабрати интересантне производе, које можемо добити директно од произвођача, и то по ценама које нису више од цена које се могу за те производе наћи на "класичном" тржишту.
Свакако је врло добро да, ако је то могуће, имамо и неки ексклузиван производ, кога нема код других, који би могао да послужи као "мамац" купцима да посете нашу "електронску продавницу".

КОЛИКО ПРОИЗВОДА НУДИТИ?
Обично се у класичним продавницама иде по принципу - што више артикала, то већа шанса за продају. Али чак и ту, постоји проблем односа продаје и ангажованог капитала, као и немогућност квалитетног одржавања лагера.
Сличан проблем је и код "електронске продавнице". Ако немамо добар извор снабдевања, можемо доћи у проблем недостатка одређених артикала, и немогућности испоруке у кратком року. Зато је битно да нам артики који се нуде буду такви да их можемо у врло кратком року, или тренутно испоручити. То нас доводи до тога, да је за почетак много боље кренути са малим бројем артикала (10 - 50), а касније то проширивати.
Како то изгледа у пракси, погледајте на vibifarm.shopmania.biz/

Ево пробајте преко овог линка да приступите и направите своју продавницуNapravite svoju online prodavnicu, 15 dana besplatno

Нема коментара:

Постави коментар